2014/2015 õppeaastaga on läbi saanud 6 aastat ainesektsiooni juhatajana Birgy Lorenzil.
Selle aja jooksul on toimunud 42 kohtumist, mis valdkondade järgi jagunesid viieks: metoodilised, tehnilised, praktilised, inforikkad ja lisaväärtus (ekskursioon vms).
Minuga kohtute edaspidi ainesektsioonis ikka, kuid kas lihtliikmena või esinejana.
Uue ainesektsiooni juht Tiina Nõges astub areenile 7. septembril 2015
Tegelikult oleme siis koos teid vastu võtmas Pelgulinna Gümnaasiumis.
Kohtumisel tutvustame inglise keelset e-ohutuse mängu, mis on valminud Tallinna Ülikooli digiturbe laboris. Näitame ette Raspberry Pi ja Sonic Pi programmi, millega saab hakata kõiki õpetama ka muusikalist programmeerimist (vt videot). Lisaks teeme ka ühe ajurünnaku, millest peaks selguma teie salasoovid, mida ainesektsioon peaks edasistel aastatel ette võtma hakkama.
Soovin teile kena aasta lõppu, uue algust ja ütlen ka aitäh, kõikidele, kes on kunagi meie üritusi külastanud, aktiivselt osa võtnud esinejana. Suured tänud - ilma teieta ei oleks olnud meil nii lahe-tore ja huvitav!
Linuxirohke kevad toob meid jälle külla 32 kk Aeg: 9.03 kell 16:00 Kiili 10, Tallinn, parkimine maja ees Registreeru siit: http://goo.gl/g71IC
Teemad:
Erko Valdmets - linuxile ülemineku install 123
Edmund Laugasson - Tallinna vaba tarkvara pilootprojekt ja selle tulemused - küsimused ja vastused
Arutelu spetsialistide jaa osalejate vahel: mis on koolis olevad IT põhiteenused (riistvara ja tarkvara, osaliselt ka võrguteenuse tasemel halduse osas) ja kuidas peaks olemas sellealane haldus korraldatud?
Juttu tuleb ajalooliselt kes on häkker, kuidas õppimine ja õpetamine on muutunud.
Milliseid noori vajame tulevikus, mis toimub internetis ja noorte kogukondades praegu.
Kuidas tänapäeva noor häkkereid hariduslikult mõjutada.
Peeter ise pajatab: Arvuti tarbimist on lihtne õpetada - õigupoolest tuleb suur osa sellest lausa iseõppimise teel. Avastamine, loomine ja leiutamine eeldavad aga sisemist vajadust sellega tegeleda ning programmerimine kui niisugune ei vasta ühelegi seksikuse kriteeriumile. Kui prooviks hoopis teistpidi - alustades https://projecteuler.net/ ülesannetest,http://topcoder.com või http://codeforces.com/ võistlustest, https://hackerexperience.com/ mängust ja https://microcorruption.com virtuaalsest debugerist mis on mängustanud buffer overflow'de avastamise (kui keegi arvab, et progejaks saab ilma selleta - siis arvake palun uuesti).